Waarom Patagonie - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Harry en Erica vakantie - WaarBenJij.nu Waarom Patagonie - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Harry en Erica vakantie - WaarBenJij.nu

Waarom Patagonie

Door: Erica

Blijf op de hoogte en volg Harry en Erica

11 September 2014 | Nederland, Schiphol

Ik weet nog goed het moment dat ik dacht..... daar wil ik naar toe. Alleen een foto zei voldoende. Het was een moment waar ik even in de (jawel) Plus zat te bladeren. Normaal gesproken gaat dit tijdschrift direct van mijn moeder naar Harry's ouders, zonder het blad open te slaan. Maar deze keer had ik en een beetje tijd over en bedacht ik me na een paar bladzijden, mmm best een leuk blad. En ja, toen die foto's van ijsbergen en andere landschappen. Patagonie dus. Waar ligt dat in hemelsnaam? Google bood uitkomt, Chili en Argentinie dus. Slik dat is wel heeel ver vliegen. Eerst maar even naar de vakantiebeurs. Want naast Patagonie staat ook IJsland hoog op ons lijstje. En ja hoor, beiden waren na een dagje Vakantiebeurs nog steeds favoriet. Harry mocht de knoop doorhakken. Dat liet hij zich geen 2 keer zeggen. "Dan wordt het Patagonie Eer. Maar dan gaan we wel meteen morgen boeken". Ik denk dat we een record bij Koning Aap gevestigd hebben, want begin februari dit jaar hebben we geboekt. De eerste 2 van een groep waar max. 18 mensen mee konden. Het werd maart en het bleef bij 2, het werd april en het waren er nog steeds maar 2. Het zal toch wel doorgaan (minimaal 8 moesten zich aanmelden), Har maakte zich al 'zorgen', zo van 'nou heb ik 'r zo ver dat ze meegaat ver weg....'. Maar gelukkig werd het mei en van de een op de andere dag zat de reis vol. We gaan dus!!!!! 9 november is het zover. Nog 7 weken van nu telt Har.

• 11 September 2014 - 23:11

Leonie Meure:

Waar is dat waar jullie nu naar toe gaan.

• 11 September 2014 - 23:22

Maureen Duivenvoorde:

Wat gaaf! Ik ga jullie zeker volgen!
    Heel veel succes met de voorbereidingen!

• 12 September 2014 - 07:04

Annemieke:

Ik hoor je praten Eer! Leuk om jullie te volgen op deze manier!

• 12 September 2014 - 07:25

Cindy:

Gaaf!!! Verheug me nu al op de verhalen!

• 12 September 2014 - 07:54

Agnes:

Wat Leuk! Ik heb me aangemeld hoor!!!

• 13 September 2014 - 12:32

Ria Markus (moeder Van Erica):

Ik ga het reisverslag natuurlijk volgen. Vind het hartstikke spannend wat jullie gaan doen. Spannende tijden!!!

• 02 Oktober 2014 - 12:51

Annemieke De Klerk:

Ik kijk nu al weer uit naar je reisverslag.

• 05 Oktober 2014 - 17:10

Kirsten: