We zijn bijna op weg - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Harry en Erica vakantie - WaarBenJij.nu We zijn bijna op weg - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Harry en Erica vakantie - WaarBenJij.nu

We zijn bijna op weg

Door: Erica

Blijf op de hoogte en volg Harry en Erica

09 November 2014 | Nederland, Schiphol

Het is nu 20.35 uur op zondagavond 9 november 2014. We zijn ingecheckt en zitten op de juiste plaatsen in het vliegtuig. We hadden gisteren onze plaatsen gewijzigd omdat we achter elkaar stonden ingedeeld ipv naast elkaar. Nou, echt wel dat ik naast Harry ga zitten. Hadden we eerst plaatsen genomen net voor de wc. Lekker rustig met lopers zo 's nachts, was onze beredenatie (we houden het woord er toch maar in ookal is het niet goed). Gelukkig kwam Har al heel snel zaterdagavond tot de conclusie dat we dan minder de stoelen naar achter konden zetten. Bij mij drong dat pas vandaag door, de opmerking van Har, dus toch maar even bellen of dat zo was. En inderdaad, dus weer gewijzigd en nu hebben we prima plaatsen naast elkaar en de stoel kan lekker naar achter! De zondag zelf is gelukkig nog heel druk geweest!!! Koffers afgegeven. Dat was ook nog wat, heb 3 keer mijn koffer moeten pakken, voordat hij dicht kon. Gelukkig had Har nog ruimte over in de koffer en had ik 2 zakken gebruikt die je vacuüm kon maken (bedankt voor de tip Marjolein). Hoe dat met de binnenlandse vluchten straks moet zien we dan wel weer. De rugtassen als handbagage zitten nl ook nokkivol.

Uiteindelijk zijn we om 18.30 uur door de douane gegaan, met jaja de stempel van Schiphol. Collectors item want eigenlijk mocht dat helemaal niet gegeven worden vertelde de man die de mooie stempel gaf. Even wat gegeten en winkeltjes gekeken. Leeg waterflesje na tascontrole gevuld en daar zitten we dan!!!

We gaan bijna vliegen dus dooooooei. En tot in Santiago de Chili.

• 09 November 2014 - 21:23

Ria Markus:

Rustige vlucht en voor straks (misschien) welterusten. Mam

• 09 November 2014 - 21:58

MARSJANNIE EN PIETER:

GENIETEN,GENIETEN, GENIETEN WIJ KIJKEN UIT, NAAR JULLIE VERHALEN
    EN ZIJN STIK JALOERS, HA, HA,HA.

• 10 November 2014 - 07:40

Leonie:

Jullie zullen er nu bijna zijn geniet van alles.
    En wij horen wel weer van jullie gr. Leonie

• 10 November 2014 - 08:28

Monique Rienmeijer:

Lieve Erica en Harry,

Geniet met een grote GGGGGG. Heel veel plezier, gezondheid en lol gewenst.
    Dikke zoenen EMLM

• 10 November 2014 - 08:54

Dennis:

Har en Eer,
    Heel veel plezier!!!!!
    Geniet er lekker van.

• 10 November 2014 - 11:04

Kirsten:

oh heerlijk he, super super gaaf!

• 10 November 2014 - 12:08

Agnes:

Goede Reis. Geniet er van!!

• 10 November 2014 - 12:30

Ma En Pa Kunne :

heerlijk gevoel dat voor jullie de overtocht goed is verlopen . we blijven jullie volgen ,. Dikke knuffel en geniet geniet geniet!!!.