Van vlucht tm Santiago de Chili - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Harry en Erica vakantie - WaarBenJij.nu Van vlucht tm Santiago de Chili - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Harry en Erica vakantie - WaarBenJij.nu

Van vlucht tm Santiago de Chili

Door: Erica

Blijf op de hoogte en volg Harry en Erica

12 November 2014 | Chili, Santiago de Chile

De vlucht van KLM. Het was werkelijk een super vlucht. Vertrokken uiteindelijk om 21.30 uur. Het was op een paar hobbeltjes na, een super rustige vlucht. Om 7 uur plaatselijke tijd moesten we in Buenos Aires het vliegtuig verlaten en om 9 uur gingen we weer verder naar Santiago. Die vlucht was prachtig. Het was zo helder weer. Over het Andesgebergte, zo mooi en zo ontzettend uitgestrekt. Har had speciale service bij deze vlucht van een zeeeeer aardige steward hahaha! En daar waren we dan, op de luchthaven van Santiago. Met bussen naar het hotel en toen de stad in. Tenminste Harry, ik was nl erg rillerig en koortsig en snipverkouden. Ben mijn bed ingedoken om vandaag wakker te worden. Ieder nadeel heeft zijn voordeel, naast mijn koorts meteen mijn jetleg kwijt!!!

Vandaag de hele dag door de stad gelopen. Een verrassend leuke stad voor een dag! Hele oprecht vriendelijke mensen, die bijvoorbeeld zelfs stoppen met hardlopen om je de weg te wijzen. Mooie dingen gezien..... Central Mercato, Musee des beau arts, een kasteel Santa Maria midden in de stad, grote bibliotheek en het Mariabeeld boven op de berg van Chili. De laatste staat in een studentenwijk en daar heb je de meest mooie muurschilderingen. Hier zijn we de laatste uurtjes zoet geweest. Het Mariabeeld staat op 830 meter hoog. Dat kun je lopend doen, maar je kunt ook het treintje naar boven pakken. Aangezien het een beetje warm was, zijn we de uitdaging niet aangegaan en hebben lekker lui het kabelbaantje naar boven genomen. Steil!!!!! Maar wat een uitzicht boven, en wat staat ze daar mooi in het zonnetje. Kabelbaantje weer terug en weer de studentenwijk in om lekker te eten. Nog steeds lekker vega kunnen eten, zonder dat het mais was.

Nu is het wachten tot we met de metro naar de nachtbus gaan. Morgenochtend zijn we in Pucon.Hopelijk kunnen we een beetje slapen en zijn er geen snurkers om ons heen. We zulen zien of eigenlijk hopelijk niet.

• 12 November 2014 - 08:00

An:

Nu al een geweldige ervaring en wat leuk om dit zo mee te kunnen
    Lezen. Ik wacht op het volgende verslag . Geniet er van

• 12 November 2014 - 08:56

Leonie Meure:

Wat fijn een heerlijke vlucht en nu van al het
    moois genieten ben toch een beetje jaloers
    jullie zien zoveel prachtig is het daar.Tot de volgende
    keer gr. Leonie

• 12 November 2014 - 09:25

Mirthe:

Hoi Harry en Erica
    Het klinkt nu al leuk. Fijn dat de ✈️ Ook meeviel.
    Zijn benieuwd naar al jullie verhalen. Geniet van jullie mooie vakantie en tot horens (lees

• 12 November 2014 - 11:37

Ria Markus:

Vannacht, kon niet slapen, jullie verhaal gelezen. Ben blij dat Erica zich weer beter voelt. En wat een ervaringen doen jullie op! Mijn laptop heeft besloten dat hij/zij aan een reparatiebeurt toe is, werkt niet meer. Gelukkig is er ook nog een tablet. Goede reis naar Pucon. Ben benieuwd naar jullie verhaal daar vandaan. Groetjes, mam en Cor

• 12 November 2014 - 12:26

Annemieke :

Ik hoor je praten Eer, wat leuk !

• 12 November 2014 - 12:33

Ragonda:

Zo kort nog maar weg en het klinkt al helemaal super. Veel plezier en geniet er maximaal van. xx

• 12 November 2014 - 14:28

MARIANNE:

GOED TE HOREN EERTJE DAT HET VLIEGEN GOED IS VERLOPEN, JAMMER DAT JE KOORTSIG WAS, MAAR DAT.HEB JE ER LEKKER UITGESLAPEN. UIT JULIIE VERHALEN PROEF JE HET SFEERTJE VAN DE CITY. LIJKT ME EEN BIJZONDRE ERVARING. WE KIJKEN UIT NAAR DE VOLGENDE BELEVENISSEN, MARSJANNIE EN PIETER

• 12 November 2014 - 18:08

Ma En Pa Kunne:

Heerlijk deze eerste indrukken van jullie te lezen en de eerste foto`s te zien , we genieten met jullie mee.knuffels Ma en Pa

• 12 November 2014 - 18:39

Netty:

Hoi vakantiegangers

Wat super dat de vlucht zo goed is gegaan Erica (je mag trots op jezelf zijn)
    Geniet van jullie vakantie!!
    We zien uit naar jullie verhalen ,geniet ervan.

Gr.
    Aad en Netty