Paardrijden en pizza's - Reisverslag uit San Carlos de Bariloche, Argentinië van Harry en Erica vakantie - WaarBenJij.nu Paardrijden en pizza's - Reisverslag uit San Carlos de Bariloche, Argentinië van Harry en Erica vakantie - WaarBenJij.nu

Paardrijden en pizza's

Door: Harry

Blijf op de hoogte en volg Harry en Erica

16 November 2014 | Argentinië, San Carlos de Bariloche

Wederom een stralende dag. Mijn kale kop heeft al zoveel zon opgevangen, dat het scheren ervan al aardig zeer doet. ik heb maar een petje geleend om mijn hoofd vandaag maar wat meer te beschermen. Na het ontbijt werden we opgehaald voor de paardrijtocht en de kayaktocht. Erica en ik gingen dus paardrijden. Ik had nog nooit een paard van dichterbij gezien dan die worst van de Haarlemse paardenslager!

We gingen met zes deelnemers paardrijden en twee anderen gingen kajakken. Eigenlijk stond ik er nog van te kijken hoe makkelijk ik in dat zadel kwam! Ik dacht dat het een groot paard was maar volgens Erica viel dat nog wel mee. ik vind hem nog steeds groot!!! We hebben een prachtige wandeling door de bossen en langs de randen van het meer gelopen. Een tocht van ruim anderhalf uur. Richard, een ras-Amsterdammer merkte cynisch op "al ga je achterstevoren op dat paard zitten, brengt hij je nog naar de plek waar je naar toe moet....". Ik vond het best wel grappig. Ik weet niet of ik dat nog zou vinden als zo'n beest gaat draven of galopperen!

De tocht werd afgesloten met bier en pizza op een prachtig gelegen camping aan het meer. toen we aankwamen was er nog bijna niemand maar toe we terugkwamen leek het wel een landelijke barbecue dag van de locale bevolking. Ook voor hen was het natuurlijk een prachtige zonnige zondag. De pizza's waren overvloedig. We konden er zoveel krijgen als dat we wilden. Dat gold ook voor bier, wijn en Fanta (voor Eer ;) ). Na een half uurtje in de brandende zon werden we teruggebracht naar het hotel. Over een half uurtje vertrekt onze nachtbus naar Porto Madryn aan de Argentijnse oostkust. Daar gaan we voor de walvissen, pinguïns en (duiken met) zeeleeuwen! Laat het maar weer gebeuren. Zeg maar tegen Maxima dat Argentinië prachtig is, als ze dat nog niet wist. Haha!
Gr Harry

  • 16 November 2014 - 19:54

    Agnes:

    Wat een leuke ervaringen allemaal zeg! Veel plezier aankomende dagen!!

  • 16 November 2014 - 20:01

    Leonie Meure:

    Harry je bent wel lekker bezig ik had je gezicht wel willen zien voor het eerst op het paard.
    Hoe was het toen je er af kwam zadel pijn?
    Wat zien jullie veel zeg en op de camping zal ook wel
    leuk geweest zijn en Erica met fanta drink ook maar eens wat anders
    cola moet je ook wel tussen door drinken is goed als het warm weer is
    gr.Leonie

  • 16 November 2014 - 20:13

    Paul & Kim:

    Hi Har & Erica,

    Gave tocht zo te horen. Enjoy & we blijven jullie volgen!

    Groeten,

    Paul & Kim

  • 16 November 2014 - 20:25

    Koos En Nicoline:

    Ik mis de foto's Har van het paardrijden

  • 16 November 2014 - 20:28

    An :

    He har jij nu toch ook maar op het blog. Wat een geweldige
    Leuk om alles te lezen. Veel plezier weer. Groetjes Angelique en jan

  • 17 November 2014 - 07:50

    Bert Kunne:

    t Houd niet op wat een gevarieerd programma, goed dat jullie alles beschrijven , en hoe!!!! Harry je hebt al veel gedaan , maar paardrijden . Hebben jullie dar ook foto`s van? geniet van alles wat nog komen gaat. Doe voorzichtig met de walvissen die zijn VEEEEEEL groter dan een paard. Gr. Ma en Pa.

  • 17 November 2014 - 08:58

    Monique Rienmeijer:

    Hey hey,

    Jullie hebben echt een geweldige vakantie! Blijf vooral genieten!
    En een petje is niet raar hoor Harry, ze hebben tegenwoordig ook hele moderne varianten.
    Dikke knuffels,
    EMLM

  • 17 November 2014 - 11:34

    Mam En Cor:

    Wij zouden ook heel graag foto's van jullie te paard willen zien. Pinguïns en zeeleeuwen hebben een veiliger hoogte, denk ik zo. Erg benieuwd naar ook dat verhaal.
    Groetjes, mam en Cor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, San Carlos de Bariloche

Harry en Erica

Verslagen van onze reizen

Actief sinds 11 Sept. 2014
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 30073

Voorgaande reizen:

17 Mei 2023 - 07 Juni 2023

Portugal en Azoren

27 Juli 2022 - 16 Augustus 2022

Noorwegen en Zweden 2022

27 September 2019 - 18 Oktober 2019

Canada

07 Februari 2018 - 07 Februari 2018

Nieuw Zeeland 2018

23 Juni 2017 - 23 Juni 2017

Queyras - GR58

14 Juni 2016 - 16 Juni 2016

IJsland 2016

09 November 2014 - 07 December 2014

Patagonie

Landen bezocht: